Datum på publicering

Skickades in: 2021-09-29

När jag klickar på viktigt just nu så kan jag läsa att dammen i Klavreström är i mycket dåligt skick.
Sidan är uppdaterad någon gång i augusti 2018. Mycket har väl hänt sedan dess?

Svarade: 2021-10-01

Vad bra att du hörde av dig med din fråga. Jag förstår att du reagerade på datumet.

Det datum du såg var dock inte när artikeln om bruksdammen skrevs eller uppdaterades utan när själva webbsidan där artiklarna under Viktigt just nu listas uppdaterades. Den webbsidan är statisk och datumet ändras inte när vi lägger till nya artiklar. Detta är lite tekniskt och handlar om hur vår webb är uppbyggd.

Men vi har nu försökt göra det tydligare när varje artikel publicerades och vi har även uppdaterat datumet på själva sidan. Kolla gärna och hör av dig direkt till mig om du har fler frågor eller synpunkter: anna.johansson-tigerstrom@uppvidinge.se.

Här är sidan:

Viktigt just nu

Vi är väldigt glada när våra webbesökare hör av sig så att vi kan göra vår webbplats ännu bättre och mer lättanvänd.

Anna Tigerström
Kommunikationsansvarig