Lediga jobb-sidan

Skickades in: 2018-11-29

Med er nya hemsida tar det mycket längre tid att kolla av om det har dykt upp några nya jobb i kommunen eftersom det är fler steg innan man kommer till lediga tjänster och där måste man gå igenom långa listor och välja område. Sedan MÅSTE man välja län och kan inte endast få kommunen man är intresserad av.

Svarade: 2018-12-17

Tack för din synpunkt! Det är jättebra för oss att få in synpunkter från våra besökare på uppvidinge.se så att vi kan fortsätta utveckla webbplatsen.

Vi är medvetna om att Lediga jobb-sidan inte är lika smidig som förut. Tidigare behövde du inte klicka dig vidare utan fick våra lediga tjänster presenterade direkt på sidan. Nu behöver du klicka en extra gång.

Dock vet jag inte varför du behöver välja län och kommun eftersom vi länkar till en sida där enbart lediga offentliga jobb i Uppvidinge kommun ska synas:

https://www.offentligajobb.se/lediga-jobb/uppvidinge Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Hör gärna av dig igen via e-postadressen nedan om du inte får det att fungera.

Vi jobbar också på att vi ska kunna presentera våra lediga jobb direkt på vår egen sida, så som det var tidigare, men det kräver en insats av en extern aktör så därför kan det ta lite tid innan det blir klart.

Vänliga hälsningar

Anna Tigerström